torsdag 13. september 2012

Fortsatt blomstrer...


Rosene mine blomstrer fortsatt.
Denne buskrosen Summerwind er helt fantastisk til å remontere!




Dette rosebedet har vært riktig så fint i sommer, selv om det bare er andre seongen.
Lavendelen trives også godt her. Innimellom har jeg noen melkebøtter og akeleier skal også få plass.



Melkebøtte.



Potterose.
Tenk at de små rosene blir så store når de plantes ut!


Med disse blomsterbildene ønsker jeg nye følgere hjertelig velkommen, 
så gøy at flere vil følge med det som skjer her i Underberget!
Tusen takk for alle søte og gode kommentarer som dere legger igjen,
jeg gleder meg over hver og en!
Ha en strålende dag kjære bloggvenner. Til helgen blir det Give-Away her...


The roses are still blooming and 
a new Give-Away is just around the corner...

7 kommentarer:

  1. Vakker roseblomsring i hagen din! Her ser det ut til å kunne blomstre lenge enda?!

    SvarSlett
  2. Virkelig nydelig det bedet ditt. Praktfulle roser, ja, også andre blomster. :) Nydelig! Blomstrer en god del her også fortsatt.

    SvarSlett
  3. Så nydelige roser du har,dei blomstrer så fint,du har så mange flotte blomstrer,ein fryd å sjå bildene dine:)
    Ein fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hei, så nydelig det blomstrer i hagen din ennu, kjempefint det rose bedet ditt :)

    Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  5. Summerwind og Lavendel... en perfekt match.
    Kos deg videre med blomstringen i septemberhelgen!

    SvarSlett
  6. Så flott høstblomstring det er i hagen din!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fint det fortsatt blomstrer i hagen din.
    Håper virkelig du får glede lenge av alt det vakre.
    Her øser regnet ned og det går ut over de stakkars blomstene som enda står fint i hagen.
    Klem Anne

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...