torsdag 27. september 2012

Nye venner

Vi har fått noen nye søte små venner her i huset. Vesle Lotte og Kamille ble hentet forrige uke
og nå ser de ut til å ha funnet seg godt til rette på gjesterommet.
Veldig koselig for ungene å ha fått sine første kjæledyr,
og siden jeg hadde kaniner selv da jeg var mindre synes jeg også det er stas.


Det er også veldig hyggelig at så mange har lagt seg til som nye følgere via min Give-Away!
Hjertelig velkommen skal dere være og håper dere vil trives her.
Hvis du ikke har meldt deg på i trekningen kan du gjøre det HER.

Jeg føler virkelig at jeg har fått hyggelige bekjentskaper og nye venner gjennom bloggingen.
Takk skal dere ha alle sammen! I helga som var fikk jeg gleden av å hilse på en av dem,
nemig Astrid med bloggen Fjordheim. Hadde en koselig prat med både henne
og mannen da hun var innom for å kjøpe noen av skoleplansjene jeg har for salg.


Og tenk så hadde hun med en gave til meg også!
Dette søte hjertet og notisbok - det ble jeg kjempeglad for!
Skålen er funnet i den lokale bruktbutikken for ikke så lenge siden.
Ønsker alle mine bloggvenner en fin dag videre!
Her titter solen fram igjen etter noen dager med litt regn.

New friends are always welcome!
Last week two cute rabbits moved in at Underberget!
The children are SO happy!
It's also nice that new people like to follow my blog.
Hope you will like it here. Last week I also had the joy of meeting one of my blog-friends!

10 kommentarer:

  1. Så søte kaniner dere har. :) Nydelige små skapninger. :) Koselig med bloggerbesøk!

    SvarSlett
  2. Å så skjønne de kaninene var, regner med det er stas og få to så søte familie medlemmer i hus :)
    Barne barnet mitt Lotte har og en skjønn svart kanin som heter Oskar ;)

    Ha en fin dag hilsen Lisbeth ,<:O)

    SvarSlett
  3. Så utrulig skjønne kaniner,kan tenke meg det er noken som er glad for å få kjæledyr i hus:)me har to undulater men er litt lei av alt skit,fjør og skravling,men så er de jo så skjønne og:)
    Koselig med bloggbesøk,det er så kjekkt å få venner og nye bekjentskap her inne:)
    Ein flott dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så nydelige kaniner :) Vi har også en liten luring, sprelsk liten fyr som foreløpig ikke har fått anna navn enn kanini :)

    Så koselig å få møte bloggebekjente da :) Og gratulerer med flere følgere :)

    SvarSlett
  5. Skjønne kaniner! Det har vi også hatt - Snipp, Snapp og Snute. Ungene måtte ha hver sin:-) Gi de broccoli så lever de lenge:-)

    Det var da noen flotte skoleplansjer du har vært så heldig å få ta i!! Koselig med bloggvenner. Så fin gave hun hadde med til deg!

    Ha en flott høstkveld!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Koselig for store og små med kaniner :) Vi holder oss med 2 katter. Det får holde enn så lenge :)

    SvarSlett
  7. Så søte kaniner dere har fått dere. Jeg hadde også kanin da jeg var jentunge...og mine barn hadde også kaniner. Skjønne dyr. :) Er enig..det er veldig koselig å blogge...blir kjent med så mange koselige mennesker. :) har også møtt flere i levende live og det skuffet ikke :) Ha det så fint. klem Merethe

    SvarSlett
  8. Så herlige små kaniner dere har fått! Kaniner er kjekke dyr:) Husk at kaninbæsjen er fin fin gjødsel til blomsterbedene:)
    Ønsker dere en koselig kaninhelg:) Klem Ellen

    SvarSlett
  9. De var virkelig skjønne de kaninene. Herlig den med "løvemanke"
    Unger har godt av å omgås med dyr og lære seg å ta litt ansvar for de etterhvert.
    Ja det er koselig å blogge og bli kjent med nye mennesker.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  10. Skjønne de var da ♥
    Må du ha en flottes helg Berit :)

    Klemmer Bente

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...