søndag 24. mars 2013

Søndagsknips

Et lite søndags stilleben knipset i "forbifarten".
Det skjønne englebildet var jeg så heldig å vinne hos søte Camilla med bloggen Zinkfruen før jul.




Her går dagene unna med jobb, husarbeid og bruktbiljakt. I går var vi avgårde til Østfold og
selvfølgelig også en svipptur over grensa. Selv om det var kaldt i lufta der også var det godt å se
bar mark og ørsmå tegn på vår. Her er det fortsatt mye snø og jeg venter utålmodig på våren...

Håper alle har hatt en fin palmehelg og har mye fint å se fram til i påskeuka! Her på bloggen
skal jeg dele litt bilder av påskepynt her hos oss og ikke minst siste fornyelse i heimen.


10 kommentarer:

  1. Så utruligt fint bilde du vant der,kjempefint satt sammen:)
    Ønsker deg ei forsatt fin påske!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det bilde var nydelig.
    Ble det ny bil på dere?
    Ønsker deg ei herlig påskeuke :)

    SvarSlett
  3. Koselig stilleben du har laget - og veldig søtt bilde ;-)

    Ikke lett å kjøpe bil. Håper dere finner en dere liker ;-)

    Ha en herlig uke og en riktig god påske!

    SvarSlett
  4. Å så koselig hos deg Berit!
    Den karaffelen vår så skjønn og heldige du som vant så fint bilde og.
    Gledelig påske ønskes,

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  5. Å så koselig!:-) det var gøy å se!.men du?du er jo en reser på gamle serviser??:-) jeg har fått et servise med kaffi kopper og tallerker noen skåler kanner suppeterrin og boller.og sausenebb..tror jeg fant ut at det het bygdøy? Er små koselige blomster på.har du peiling på dette serviset eller hvor jeg kan lese mer om det?:-) (jeg har prøvd å søke..men fant ikke så mye..)så ønsker jeg segbog sine en nydelig påske! !:-) gode klemmer :-)

    SvarSlett
  6. Deg og dine skulle det stå!:-)

    SvarSlett
  7. Så fint bilde :) Jeg venter også utålmodig på våren, men får bruke tiden frem dit best mulig :)

    Ønsker deg en flott dag :)

    SvarSlett
  8. Virkelig et flott bilde.
    Lykke til med biljakten! Ønsker deg en fin påske! Klem

    SvarSlett
  9. Koselig stilleben!!
    Her nytes gode påskedager i heimen :)
    Litt bilder av min påske kommer nok også på bloggen,
    håper å få tid til det imorra ;)
    Snøen kan godt bli borte snart nå ja...jeg skal i alle fall jage snøen vekk fra plattingen imorra!
    Ønsker deg fine dager :)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  10. Ønsker deg en riktig god påske, kjære Berit!
    Titti-klem

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...