søndag 21. juli 2013

Opp med foten - og hodet!

Borte bra, men hjemme best:-) Det er ikke noe annet sted jeg slapper bedre av
enn hjemme i hagen! Og her kan jeg ta det heeelt med ro,
for med den dumme foten min får jeg ikke gjort særlig mye på en stund.....
 
 


 
Så her ligger jeg i hengekøya med foten høyt opp for å unngå mer hevelse.
Hagebøker og blader hjelper på humøret det også. *SMILE*
 
Med slike deilige sommerdager er det ikke grunn til å henge med hodet.
Jeg koser meg med bøker fra biblioteket og får inspirasjon og ideer
til hva jeg kan gjøre når jeg kommer meg på beina igjen!
 
 
 
 
 
Litt klarer jeg nå å humpe meg rundt og må knipse noen bilder for å dele med dere.
Ved inngangen til kjøkkenhagen fikk jeg i vår en ny rosebue.
Klematisen har snart klatret helt til topps!
 
 
 
 
Disse blå klokkene sådde jeg fra frø jeg tok med fra Østerrike for to år siden.
Noen som vet hva disse heter? The Fairy blomster også fint og har mange nye kopper.
 
Jeg ønsker meg flere roser til hagen. Har også fått ideer til en gangsti,
ønsker meg et gjerde og drømmer fortsatt om en liten dam....
De neste dagene skal jeg bare nyte sommeren og drømme videre...
 
 
* * *
 
 
Ha en herlig sommerkveld og takk for at du tittet innom!
 
 
 
 

14 kommentarer:

  1. Oy da så kjedelig, men du koser deg og tar livet som det er ser jeg.
    Nydelige bilder og blomster fra Hagen din, god bedring og nyt sommerdagene.
    Marit.

    SvarSlett
  2. Uff, så trasig med foten, da. Håper den snart blir bedre og at du er "på beina" igjen ;-) Ser du ligger i hengekøya. Hengekøya jeg har på verandaen er et av mine favoritt-sommer-møbler ;-) Den er bare sååå herlig!

    Flotte bilder fra hagen. Du har så mange fine blomster.

    Ønsker deg riktig god bedring og en fantastisk fin sommerkveld!

    SvarSlett
  3. Svar
    1. HALLO danke FÜr dein KOMMI..... kannst du deutsch schreiben oder hast du des übesetzt geschrIEBEN ,,,,,i war nur erstaunt.....aber danke nomal des war ganz lieb von dir::::: BUSSAL

      Slett
  4. Så herlig med hengekøye! :) Hagen din er utrolig flott, så jeg skjønner godt at du slapper godt av her :) Kos deg med bøkene dine, og riktig god bedring med foten! Huff, det så ikke noe særlig ut! :/ Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  5. Så deilig det ser ut i hengekøya Berit:)...sååå nydelige sommerdager som vi har nå må bare nytes ute:)
    Håper foten blir fort bra.
    Blåklokkene har jeg også hatt noen år,rosa,hvite og blå og hun jeg fikk frø av sa de het Mariklokker....mere hvet jeg ikke.
    Nyt dagen i din fine hage:))

    SvarSlett
  6. Uff og uff den foten så ikke så bra ut:/ Håper det går fort over ♥
    Bra du har en slik fin henge køye å ligge i :)og kanskje mange snille hjelpere rundt deg ♥
    Kjekt du stakk innom meg Berit :)
    Her har vi hatt besøk av datter og kjæresten,hun reiste igår.Regnet hver dag så det var kjedelig og la litt begrensninger.Men NÅ kommer solen hit.... i morgen,håååper:))

    Vi knottes
    Bente

    SvarSlett
  7. Gute Besserung und alles Liebe wünscht Dir Yvonne

    SvarSlett
  8. Så leit med foten din Berit,men det virker som humøret er der og du koser deg i den vakre hagen din .
    Godt lesestoff og hengekøye med en sånn fin utsikt over din skjønne hage...kan tenke du legger mange planer for nye prosjekter.
    Koselig at du stakk innom meg ,ble glad.
    Fine bilder du viser fra en koselig ferie...
    Leit når bilder blir borte.

    Fin sommerdag til deg Berit!

    SvarSlett
  9. Ser ut til at du har funnet en utmerket måte å pleie foten din på, kjære Berit! Planene blir vel ikke færre eller mindre når man går sånn, og ikke får gjort noe. Jeg kjenner meg godt igjen.
    Nyt dagene som best du kan, og ta godt vare på deg selv, vennen!!
    Titti-klem

    SvarSlett
  10. Så herlige hengekøyer men så kjedelig med foten,men håper du får gjort det beste ut av det!håper du har mange som er snille og hjelper deg❤

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Hei Berit!
    Den hagen din er jo bare så koselig!
    Så mange flotte blomster ( og vannkanner ;)
    Kjipt at du har skadet foten da, men som du sier ikke så ille når man kan slappe av hjemme i nydelig vær ;)
    Ønsker deg fine sommerdager videre!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  12. Ja du får nyte dagene som best du kan med foten høyt.
    Kjedelig å skade seg slik, men da får du legge planer og
    sette mannen i sving-hehe
    Ønsker deg god bedring og mange flotte sommerdager fremover :)

    SvarSlett
  13. Du hadde i alle fall utrolig vakre omgivelser å ligge og lese gode sommerbøker i! Så vakker hagen din er.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...