fredag 13. juni 2014

Min bil er lastet med....

Tirsdag arrangerte Hagelaget  planteloppemarked og slikt kan man jo ikke la gå fra seg vel? 
Kameraet ble igjen hjemme, men jeg kan fortelle at det var et veldig bra utvalg 
av både stauder og sommerblomster og alt for en rimelig penge.






Jeg tok bare med meg en kurv, for jeg visste at jeg ikke hadde plass til 
så mye nytt i bedene mine. Jeg kom likevel hjem med full bil!






Begrensningens kunst er nemlig ikke lett for en plantaholiker... 


På slutten var det også kjempesalg med 10 planter til 40 kr og da ble det handlet enda litt til....




Onsdag ble det plutselig en biltur til Oslo for jeg hadde vært heldig å finne
et lite brukt macro-objektiv på Finn til kameraet mitt, hurra!!! 




Med møtested utenfor Botanisk Hage ble den nye linsa prøvd ut med det samme
- og den skuffet ikke! 
Rushtrafikken var snart glemt og jeg smilte hele veien hjem over nyanskaffelsen :-)


* * *

Ha en fin fin fredag!






4 kommentarer:

  1. Herlig. Lasterommet på bila di virker veldig kjent (hos meg selv).

    SvarSlett
  2. Herlig innlegg. Du må jo ha vært i himmelen, og er der kanskje enda :))) Både full bil med planter, og macrolinse, det er jo helt fantastisk.
    Gleder meg til å se bilder :) Klem Vivi

    SvarSlett
  3. Så flott ! Med macrolinse og nye planter ! Bildene ble jo fantastiske !!

    SvarSlett
  4. Det var en velfylt bil, ja ;-) Kjenner meg godt igjen i det....hi...hi... Så artig med planteloppemarked. Det har jeg aldri vært på før. Høres morsomt ut ;-)

    Vakre blomsterbilder du har tatt.

    Ønsker deg en super lørdag! Kos deg masse!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...