mandag 8. september 2014

Frø som sier rosa

Det gir stor glede å dyrke fram sommerblomster fra frø!
Det tar gjerne litt plass i vinduskarmen om våren, men det er SÅ verd det!





Denne Poppelrosen dyrker jeg for andre år på rad.
Husker ikke om frøet kom fra en pakke eller frø jeg samlet i fjor.
Men vakker er den og kommer til å bli et fast innslag i hagen min.




Ekstra gøy er det å dyrke frø som man har fått fra venner.
Dette er en Dusksalvie som Ingvill med bloggen Romantisk Hage sendte meg.




Den kjøpte Malvaen får også være med i denne rosa kavalkaden -
fordi den passet så fint i fargen og så er det lett å ta frø og dyrke fram selv.


Ha en riktig god ny uke alle sammen!





2 kommentarer:

  1. Så fine blomster=) Og de hjemmedyrkede er fantastisk=) Fin ny uke til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Så fine bilder, de gjorde godt langt inni sjelen! Frister å dyrke alle disse tre sortene. Moro å se at dusksalvien ble noe av. Jeg skal også at frø av den hvite tagetesen igjen til deg.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...