fredag 7. november 2014

Kaoskontroll i gangen

For ca to år siden ryddet vi i gangen og trodde vi hadde funnet
en god løsning med hyller til skoene. NOT SO...



Som alle andre med liten gang opplever vi at kaoset
ingen ende tar med alle familiens sko og jakker.
Et rom som skriker etter oppussing gir man liksom litt opp...



Gangen var rett og slett ikke så hyggelig å gå igjennom,
og skulle det ringe noen på døra var det ikke så fristende
å bli stående å prate med gjester i gangen akkurat...


 
På tide med en ny make-over av gangen med andre ord!
Mannen fjernet en stolpe og en hylle. Snekret sammen en hattehylle
og hengte opp to knaggrekker og flyttet skobenken.
Og fruen tok en alvorlig opprydding og litt pynting. Viola!





Dette ble en enkel og billig forandring og mye mer praktisk! I går la jeg
"siste hånd på verket" med en ny gardin og fargerik fillerye (og litt rydding igjen, he-he)
Da er det bare å krysse fingrene for at det skal holde seg slik....
(Og så gleder vi oss VELDIG til nye gulv og trapp en eller annen gang)



En god fredag og fin helg - til DEG!


3 kommentarer:

  1. Åh så fint och praktiskt! Gillar dina idéer för hallen...
    Ja nu ska du ha en skön helg! Ta hand om dig!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  2. Det ble som natt og dag he he,,kjenner igjen rote-gang.problemet,,
    Så fine og lure løsninger du har brukt, gangen din er jo så koselig med trapp, vindu og lyse farger.

    Titt innom meg for jeg trenger din adresse for å få sendt noen pelargonia stiklinger.

    God søndag..

    SvarSlett
  3. KNALLFINT!!! For et fantastisk førsteinntrykk. Så bra at du har gjort en slik god innsats, her kan du trygt bli stående og skravle med gjester i døra lenge og vel, og gi dem et supergodt inntrykk som passer til din personlighet!!!! :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...