torsdag 20. november 2014

Stuekos

Nå har jeg virkelig kost meg med en god runde rundt i blogglandia. 




Det er rart med det - hvordan lysten og tiden til å "gå på besøk" varierer. 
I dag har jeg både hatt god tid og følt meg inspirert og beriket. 




Så da fikk jeg lyst å poste noen bilder så dere kan gløtte inn i den lille stua vår.




Nye puter og litt messing som jeg viste tidligere i uka.
Med dette glitrende tilskuddet kjennes det som om stua "skinner".




Jeg ble uventet veldig begeistret for gull og messing.
Det passer veldig fint inn i denne årstiden.




 Det føles jo nesten for galt å skulle bytte om til
juletekstiler neste helg, så jeg lar det være slik en stund til.




Dette englebildet er en av mine favoritter.


Takk for besøket og takk for alle koselige spor dere legger igjen
- det varmer og gleder!



7 kommentarer:

  1. Koselig å få ta en titt inn i den fine stua di.
    Ser så innbydende ut. Fint med litt som glitrer
    Jeg ahr begynt å strikke sokker så det blir mindre
    tid til blogging nå. I tillegg er det så mange
    som bruker Instagram så det blir sjeldnere oppdateringer
    på bloggene. Jeg har ikke lært meg å like Instagram enda,.
    Kanskje det går visst jeg prøver litt mer. Vi får se.
    Ha ei velsignet god helg :)

    SvarSlett
  2. Gullfarget og messing (og kobber) passer ALLTID :)

    Spennende detaljer + vinkler i den koselige stua di!

    Ønsker en god kveld ^^

    SvarSlett
  3. danke für die inspirationen und einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  4. Hei
    Kjempe koselig stue, og jeg liker så godt sofa med mange flotte puter.
    Klem Vivi

    SvarSlett
  5. Så koselig i den lille stuen deres:)
    Liker godt den flotte skjenken,å englebildet var nydelig!
    Ønsker deg fine novemberdager:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  6. Sååå mysigt! Önskar dig en skön helg, ta hand om dig och dina nära!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  7. Så koselig du har det! Kjempefint englebilde. Messingen ble stilig, her er det både antikk og et moderne touch.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...