søndag 29. mars 2015

Påskeklart inne

Jeg ønsker påsken velkommen med litt pynt og fine farger!
Med turnusarbeid i helsevesenet blir det hjemmepåske på oss i år som vanlig.
Jeg har fri nå første del av påsken, men må jobbe de fleste røde dagene.




For noen dager siden fikk vi 20 cm snø 
og den har det dessverre ikke travelt med å forsvinne ser det ut til....




Nå er det bøker, spill og innekos som gjelder.
Hage kan man gjøre senere... 

Og når man ikke kan gjøre så mye ute
hjelper det virkelig på humøret med glade farger inne!




Jeg hadde noe stoff liggende og vips så ble det til et par løpere
og en duk til stuebordet. Koselig ble det!




Disse irisene kjøpte jeg for en stund siden på Hageland. En ny favoritt! 
Og vet dere hva, fredag var jeg innom IKEA 
og der var det helge-tilbud på løkplanter. 9 kr stk!!! Jeg gikk bananas :-D
Gleeeder meg til å plante ut i krukker!





Glade, fine og avslappende påskedager til alle dere!


Klem & smil fra Berit







5 kommentarer:

  1. Ja den kan virkelig handle en del når det er så billig.
    Så fint du har pyntet til påske. Ikke så mye det blir pyntet her
    Har bare hatt frem litt. Og så skal jeg ha noen nye
    blomster over helga.
    Blir jobbpåske på meg også, fri man,tors og 2.dag. Men 2.dag er det
    møte i meningheten. Så det er ikke fri da heller. Skal ha noen dager
    fri over påske heldigvis. Ønsker deg og dine ei velsignet god påskehelg :)

    SvarSlett
  2. Så koselig=) Goood påske til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Ja man må rett og slett gjøre det beste ut av det,både vær og arbeidssituasjon!!!! Det er hver sin gang med begge deler ;)
    Du har det ihvertfall kjempekoslig inne!!
    De motivene som jeg printet ut som du spurte om,er printet ut på vanlig kopipapir.Men,jeg synes de var så skjønne at jeg skal lime dem på noe stivere papp slik de er mer holdbare,kan tenke meg å lete dem frem neste år også :)

    Her på SUnmøre er det en knalldag,men har vært kaldt i natt så frost ute foreløbig..solen tiner det nok fort opp.Jeg skal kose meg med å så enda flere frø!!!

    Fortsatt GOd Påske!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. Så koselig du har påske pyntet inne, æ pynter lite til påske, noen kyllinger og gule krysantium, ellers så har æ plukket gåsunger og pyntet med fjær og egg , men de er satt ute på trappa :)
    Fine bilder, ha ei fin påske, Berit :O)

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  5. Så utrolig fint dette var!! Kjempeflotte interiørbilder! Det var nydelig med rosa egg. Kaninegget var bare lekkert.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...