onsdag 29. april 2015

Blomstrende velkommen

Hva er vel koseligere enn å pynte inngangspartiet?!




Det er veldig hyggelig å komme hjem og bli møtt med fine blomster og pynt.




Her har jeg delt opp en svibel og perleblomst og satt det sammen med
en enkelt stemorsblomst og litt strå som pynt i krukka.




For noen uker siden hadde IKEA løkplanter på tilbud og jeg kjøpte
med meg en hel del. Mange hagesentre har nå også stemorsblomster på tilbud.




Når ale disse blomstrer av planter jeg dem over 
i blomsterbedene og så kan blomster igjen til neste år. 

Jeg kjøper heller løk i potter som gir masse glede om våren 
og ny glede de neste sesongene framfor å kjøpe setteløk om høsten.
Eller jo, jeg gjør vel begge deler, men helst det første :-)




 Løkblomster i mange krukker og grupper gir en ekstra fin stemning. 
Blomster i grupper skal det bli mer av hos meg.




Når nattefrosten bare gir seg er det snart klart for sommerblomster 
og det gir nye pyntemuligheter :-)

Ha en fin kveld og takk for at du tittet innom!



6 kommentarer:

  1. Hei Berit!
    Takk for hyggelige ord hos meg :)
    Herlig med blomster og pynt på utsiden!
    Her er ikke inngangspartiet pyntet enda, vi har nemlig en sag og div stående på utsiden enda, og det blir nok der en stund til, så jeg får heller vente.
    Jeg har en del påskelijeløk og perleblomstløk som jeg skal sette ned et sted da, jeg må bare finne ut hvor først ;)
    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Så nyydelig du har pyntet inngangspartiet ditt! Ha en riktig fin dag :)

    SvarSlett
  3. Så koselig du har pyntet ved inngangspartiet!
    Kjempegøy med løkplanter:)
    Legger merke til alle de flotte krukkene dine også:)
    Ønsker deg og dine en flott langhelg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  4. Nydelige blomster som ønsker velkommen! Du lager det så fint til og tilpasser forskjellige sorter. Inspirerende. Ha en fin 1. mai.

    SvarSlett
  5. Hei
    Kjempe koselig inngangsparti. Her kan alle føle seg velkommen. Du er flink til å pynte, og ha det fint rundt deg.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  6. Herlg med krukker med skjønne blomster rundtomkring,driver På slik jeg også men nå må jeg ha flere krukker!!!! Kjekt å få flere gleder ved at blomstrene får komme igjen - og om Sunnmøring setter man dessuten pris på det økonomiske aspektet av saken Hihi! Deilig nå når det livner til ihvertfall - ha en vårlig og blomstrende langhelg!!
    Toveklem :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...