onsdag 10. juni 2015

Nye påfunn

En liten klessnor bare til pynt?!  Ja, DET ville jeg ha!
*SMILE*
Hvor fine (men ikke de fineste) tekstilene kan få lufte seg i sommervinden.




Mannen min rister litt på hodet, men er nå snill likevel 
og fester en stolpe i bakken så jeg kan spenne opp en liten sommer-klessnor.




 Litt idyll må man ha. (Kanskje galskap i følge naboene, hi-hi.)
Den evigvarende klesvasken er jo ikke så veldig spennende ellers akkurat...




Ha en GLAD og FIN dag videre!







4 kommentarer:

  1. Hei
    Dette ble kjempe koselig. Veldig lur ide, synes jeg!
    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Dette var en virkelig koselig klesvask.
    Godt at du har en mann som oppfyller dine ønsker.
    Her har det vært tur til Jæren uten data, så jeg fikk ikke med
    meg bursdagen din. Så gratulerer så mye på etterskudd.
    Flotte gaver du har fått. Koselig emd epletre som kan vare i mange år.
    Ønsker deg ei velsignet god helg :)

    SvarSlett
  3. Dette ser virkelig nydelig ut. Får meg til å tenke på Kamilla og Tyven. Når det gjelder peoner: Jeg har kalket dem i dag!! Det er i følge pionmannen Eivind Hansen en god tid å gjøre det på – i juni, mens knoppene er i utvikling! :)

    SvarSlett
  4. De gærne har det jo godt så hvorfor ikke :))))
    Synes bildene taler for seg,det ble jo rene idyllen og klessnoren burde vært permanent :)))
    Nyt du - så får naboene tenkte og si hva de vil!!!
    Tovekle m.)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...