torsdag 24. mars 2016

Påskepyntet hjem

Hei på dere! Jeg har stadig forsetter om å bli flinkere med å komme 
med oppdateringer her på bloggen. 
Men så synes jeg at det ikke skjer så mye nytt å fortelle om... 

Nå er huset pyntet til påske og jeg inviterer dere inn på en liten titt :-)




Påsketreet i år er med kjøpte grener fra Mester Grønn
og jeg gleder meg veldig til kirsebærgreinene begynner å blomstre! 




Små buketter med narcisser og gåsunger ble en rimelig og dekorativ pynt her i stua.




Håper dere alle får noen fine påskedager!


"Påsken er hele livet på en uke"
- Karsten Isachsen




3 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Går opp å ned med bloggingen her og,men det er jo litt greit og å ta det som det kommer,å blogge når en har lyst å føler for det;)
    Det som motiverer meg er at jeg fremkaller bloggen som bøker,å jeg har nettopp fått 2 nye bøker som inneholder blogginnleggene for 3 år(har fremkallt en bok tidligere fra de første par årene med blogging,har jo snart holdt på i 6 år),å når jeg kikker i dem,ja da må jeg nesten kunne si at jeg blir"inspirert av meg selv" når jeg blar i bøkene,hihi;)
    Kjempegøy å se tilbake på alt jeg har gjort,laget blomsteroppsatser,forandringer i hage og hjem,FØR/ETTER prosjekter,turer og masse annet:)
    Bøker som jeg kan ta med meg resten av livet,å bringer gode minner:)

    Så koselig du har pyntet til påske:)

    Ønsker deg flotte påskedager!

    Klem Caroline

    SvarSlett
  2. Koselig påskepyntet hos deg.
    Ja det går litt tregt med bloggingen her også.
    Er mye jobbing og lite en rekker/orker på hjemmefronten.
    Ønsker deg og dine ei velsignet god påske :)

    SvarSlett
  3. Så koselig du har pyntet til påske! Kos deg videre i påskedagene :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...